Only a reduction of 10 percent in the number

Only a reduction of 10 percent in the number of scheduled flights using Greentown’s airport will allow the delays that are so common there to be avoided. Hevelia airstrip, 40 miles away, would, if upgraded and expanded, be an attractive alternative for fully 20 percent of the passengers using Greentown airport. Nevertheless, experts reject the claim that turning Hevelia into a full-service airport would end the chronic delays at Greentown.

Which of the following, if true, most helps to justify the experts’ position?

(A) Turning Hevelia into a full-service airport would require not only substantial construction at the airport itself, but also the construction of new access highways.
(B) A second largely undeveloped airstrip close to Greentown airport would be a more attractive alternative than Hevelia for many passengers who now use Greentown.
(C) Hevelia airstrip lies in a relatively undeveloped area but would, if it became a full-service airport, be a magnet for commercial and residential development.
(D) If an airplane has to wait to land, the extra jet fuel required adds significantly to the airline’s costs.
(E) Several airlines use Greentown as a regional hub, so that most flights landing at Greentown have many passengers who then take different flights to reach their final destinations.

Ответ: Е

Только уменьшение на 10 процентов количества запланированных рейсов аэропорта Гринтаун позволит избежать задержек, что очень возможны здесь. Хевелиа взлетно-посадочная полоса,  расстояние 40 миль, если дополнить и расширить, будут привлекательной альтернативой для целых 20 процентов пассажиров использующих аэропорт  Гринтаун. Несмотря на это, эксперты отклонили утверждение, что превращение Хевелиа в полноправный аэропорт завершит хронику задержки в Гринтаун. 

Что из ниже перечисленного, если верно, оправдать позицию экспертов?

(A) включение Хевелиа в сервис аэропорта требует не только основных конструкций, которые аэропорт имеет но и сооружение нового доступа до автомагистралей 
(B) другая, большей частью неразвита взлетно-посадочная полоса недалеко от Гринтауна будет больше привлекательней чем Хавелиа  для большинства пассажиров, использующих Гринтаун в данный момент. 
(C) взлетно-посадочная полоса Хавелиа лежит в относительно неразвитых зонах и включение его в сервис аэропорта привет к коммерческому и жилищному строительству. 
(D) в самолетов, ожидающий приземления, дополнительный расход топлива осуществляется за счет авиаперевозчика
(E) некоторые перевозчики, используют Гринтаун как региональный центр полетов, потому большинство рейсов, приземляющихся в Гринтауне имеют много пассажиров, которые возьмут другой рейс для того, чтобы попасть в точку назначения. 

Интересный вопрос, он имеет сложный и простой ответ. 
И если аэропорт международный Hub, то ожидание по любому будет. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий